خدایــــــــــــــــــــــــــــــــا
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
خدایــــــــــــــــــــــــــــــــا

روزی مجنون از روی سجاده ی شخصی عبور کرد

 

مرد نمازش را شکست و گفت: مردک در حال رازو نیاز

 

با خدا بودم برای چه رشته را بریدی؟

 

مجنون لبخندی زد و گفت: عاشق بنده ای بودم

 

و تو را ندیدم تو

 

عاشق خدا بودی چطور مرا دیدی....؟

 

 

 

 

از عشق یاد گرفتم که...یاد گرفتم که

 

عشق امروزی با تمام عظمتش 3-2 ماه

 

بیشتر زنده نیست

 

 

 

 یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله

 

 

 

 و فاصله یعنی 2 خط موازی که

 

هیچگاه به هم نمی رسند

 

 

 

 یاد گرفتم در عشق هیچکس به

 

اندازه خودت وفادار نیست

 

 

 

 و یاد گرفتم هر چه عاشق تر باشی

 

 

 

 

 تنهاتری!!!!

 

 

 

 


زندگی عشق است افسانه نیست

 

 

 

آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست

 

 

 

عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی

 

 

 

عشق آن است که پیوسته به یادش باشی..
 
چقدر پر مےکشد دلــم!بہ ھواے تـو
 
 
انگارتمام پرندہ ھاے جھان درقلبم
 
آشیانہ کردہ اند
 
چشمانت کارناوال آتش بازی است
 
یک روز در هر سال برای تماشایش می روم
 
و باقی روزهایم را
 
وقف خاموش کردن آتشی می کنم
 
که زیر پوستم شعله می کشد…
 
روی قلبی نوشته بودن شکستنی است ؛
 
مواظب باشید !!!
 
ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ،
 
راحت باشید !
 
چه شباهت متفاوتی بیت ماست ،
 
تو دل شکسته ای ؛ من دلشکسته ام !
 
 
یادش بخیر..
 
همیشه موقع خواب،
 
عکس قاب شده ات را گرد گیری می کردم!
 
اما از آن روزی که رفتی..
 
عجیب دلم غبار گرفته است.
 
تو خودت را اذیت نکن،
 
می دانم..
 
از دست قاب خالی کاری بر نمی آید
 
 
چه برکتی دارد
 
عشقت هر روز یادم را
 
قلبم را خالی میکنم از احساس
 
اما شب چشمانم خیس یاد تو میشودند
 
گویی باید باور کرد هر آنکه از دیده برود
 
از دل رفتنی نیست

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا